Okej, så det var något problem med färgen som frisören använde i mitt hår, så när jag tvättade det sköljdes mycket av färgen ut… Som tur var hade de gett mig en veckas ”provtid” så om jag inte var nöjd så kunde jag komma tillbaka och de skulle göra om det gratis. Det var det jag gjorde, och eftersom jag inte riktigt sökte efter en blå färg första gången (men det var så det blev) utan lila, så var det lila det fick bli denna gång, med en annan färg. De gav mig lite råd om hur jag ska ta hand om det osv. för att det ska hålla så länge som möjligt.

Okay, so there was a problem with the dye the hairdresser used in my hair, so when I washed it, a lot of the colour rinsed out… Fortunately they had given me a weeks ”trialperiod” and if I wasn’t satisfied I could come back and they would redo it for free. This was what I did, and because I wasn’t looking for a blue colour the first time (but that was the way it turned out) but purple, I actually got purple this time, with a different dye. They gave me a few tips of how I should care for it to make it last for as long as possible.

20150821_10065420150821_124300 20150821_124306 20150821_124313 IMG_20150821_151857